EC2AMAZ-2RJBHG0

production

Vi söker nu växeltelefonist

Välkommen till oss!

Har du ett brinnande intresse för att hjälpa andra och en övertygelse att människor förtjänar den bästa hjälp de kan få? Vill du arbeta i ett skickligt team med stark laganda och hög ambitionsnivå? Vi söker nu en växeltelefonist till vårt kontor i Umeå beläget mitt i stan.

DINA ARBETSUPPGIFTER

Som växeltelefonist hos oss har du en mycket viktig roll i form av stödfunktion till byråns alla medarbetare och som första kontakt med våra klienter. Du kommer att sköta växeln och i övrigt arbeta nära kollegor och tillsammans tillgodose byråns administrativa behov. I dina arbetsuppgifter ingår besöksmottagning, kontakt med olika myndigheter, rättsväsende samt vårdinstanser. En god förmåga att uttrycka sig på både svenska och engelska i såväl tal som text är av central betydelse för att du ska kunna genomföra dina arbetsuppgifter. I din yrkesroll kommer en stor del av ditt arbete bestå av olika uppgifter som förutsätter god datorvana varför det är något som premieras vid rekryteringen till denna tjänst. Hos oss blir du en del av ett mindre och sammansvetsat gäng som ställer upp för varandra och vi söker nu dig som långsiktigt vill utvecklas tillsammans med oss och växa in i en juristsekreterarroll.

DIN PROFIL

För att lyckas i rollen krävs det att du har gymnasiekompetens, samt gärna med relevant arbetserfarenhet. Du bör vara en samhällsorienterad och samhällsintresserad person och har du läst juridisk översiktskurs eller annan relevant högskoleutbildning är det givetvis meriterande.

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser därför gärna att du som person har hög social kompetens, har lätt för att skapa kontakt med människor och är trygg i dig själv. Du har i grunden en stark administrativ förmåga, är strukturerad, noggrann och lättlärd. Vidare trivs du med att arbeta i ett högt tempo och med eget ansvar, samt drivs av att stötta och stödja andra. Även hög arbetsmoral och plikttrogenhet är egenskaper vi värderar högt hos dig.

DIN ANSÖKAN

Tjänsten är heltid, arbetstiderna kommer förläggas under dagtid mellan kl 8-18 efter behov.

Individuell lönesättning tillämpas och löneanspråk bör anges i ansökan. Tillträde enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta administrativ chef Elin Sandström per telefon: 090-206 60 96. Rekryteringsprocessen sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan med CV per e-post så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 10 maj 2021.

 

Välkommen att skicka in din ansökan med CV per e-post till: elin.sandstrom@ignejuristbyra.se